Het team achter Roos

Roos gaat je helpen geld over te houden voor meer financiële ademruimte en de zekerheid dat jij altijd goed zit. Dat doen we samen, samen met jou en al onze gebruikers. Hallo, wij zijn Roos.
michiel

Michiel Alkemade

Product/business (founder)

Michiel houdt van ondernemen. Cijfers, financiën en businessplannen: daar wordt hij blij van. Niemand weet waar hij al zijn energie vandaan haalt – hij drinkt niet eens koffie – maar moeiteloos houdt hij alle ballen in de lucht. Gewapend met een tas vol Tony Chocolonely-repen en zijn eeuwige glimlach voert Michiel zijn sterke ideeën uit.

silvan

Silvan Thus

CTO

rutger

Rutger Mudde

CMO

Marketing, user experience en mensen helpen hun financiële doelen op en makkelijke manier te bereiken zijn termen waar Rutger blij van wordt. Vaak positief en een beetje eigenwijs is hij een waardevolle aanwinst voor het team van Roos.

supergirl

Jip Hoestra

Content marketeer

Jip schrijft content voor de blog van Roos. Ze heeft een master in Marketing en Advertising minor in New York. Een echte digital nomad die in 5 landen gewoond en gewerkt heeft. Het liefst combineert ze creativiteit met business goals in haar werk.

olaf

Olaf van Noort

Verzekeringen

Olaf heeft meer dan 24 jaren ervaring in de verzekeringsmarkt. Zowel aan tafel met klanten, tegelijk ook ervaren verzekeringsman via zijn bedrijf InsuranceMe. Olaf zorgt dat de gebruikers van Roos de beste deal krijgen voor hun verzekeringen.

supergirl

Isa Hijnen

Content marketeer

Isa is studente Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam en kan haar passie voor schrijven en creatief bezig zijn bij Roos goed combineren. Een productieve dag begint bij Isa met muziek, je zult haar dan ook niet zo snel tegenkomen met een ochtendhumeur ;-).

supergirl

Shakaya Janse

Content marketeer

Shakaya schrijft content voor de blog van Roos. Momenteel is zij aan het afstuderen aan de opleiding ondernemerschap. In de toekomst hoopt zij mensen te kunnen inspireren met haar werk en daardoor een positieve bijdrage te kunnen leveren binnen de maatschappij.